آقای رییس جمهور لطفا به استان ما نیایید

عکس : رویترز

متن جان دار زیر ارسالی یکی از دوستان است. با کمال منت آن را می‌گذارم. منتظر اظهار نظرهایتان هستم:

می گفتند که :" خداوند گناهکاران را توبیخ می کند ودر همین دنیا بابت برخی اعمال شان حق شان را کف دستشان می گذارد پس چون به خاتمی رای داده اید  می بایست این خشکسالی ها را  هم تحمل کنید" و ما ترسیدیم و چون دیگر تحمل خشکسالی ها را نداشتیم به شما رای دادیم جناب رییس جمهور!

  و باران بارید وبارید... اما قحطی تمام نشد. آمدن شما هم تاثیری در  تغییر وضعیت جوی و پایان قحطی 27 ساله هرمزگان نداشت .و این قحطی همچنان ادامه دارد از نوع" قحط الرجال" اش .و ما همچنان بد بخت و بیچاره ایم و در انتظار باران رحمت.

  اما اشتباه نکنید! شما این باران  نیستید آقای رییس جمهور! و حتی آمدنتان قحطی مان را تداوم بیشتری  بخشیده است.چرا که مدیران امتحان داده غیر بومی اصلاح طلب قبلی، که هم اکنون از شما  نیز اصول‌گراتر شده اند، به یمن ورودتان ابقا  و ماندگارشده اند واین سوغاتی جالبی نیست جناب ریس جمهور! چرا که همه می گویند آقای استاندار ارسالی شما دوست قدیمی‌تان است و تمامی "افعال " او مورد تایید حضرت شما. و این افعال مورد تایید حضرت شما ما را خیلی ناراحت کرد ودلمان را شکست و خیلی هم شکست.

  آقای رییس جمهور! باور کنید یک آقای بسیار محترم و قطعا خوبی که از قروه کردستان آورده می شود تا مثلا مدیر کل اداره بنادرمان شود یا آقای محترمی که از داراب فارس آمده تا مثلا مدیر کل آب و فاضلاب روستایی مان را سامان بدهد یا آن آقای بسیار عزیزی که از رودبار گیلان آورده می شود تا آموزش و پرورش مان را مدیریت کندیا معاون استادار و چه و چه بشود و همه ارمغان دولت عدالت‌محور شمایند همه و همه وارداتی و غیر بومی هستند و بسیار باید هزینه کنند و وقت بگذارند تا بفهمند هرمز گان کجاست؟ چه ظرفیت هایی دارد؟ و بعد هم که فهمیدند ما به تحمل وضع موجود عادت کرده ایم سیل دوستان و آشنایان آن ها روانه شهرمان خواهند شد در حالی که دوست و برادر و همشهری من بی کار و  خسته وگرسنه سر خیابان نشسته است و از بد بختی اش می رود معتاد و خلاف کار می گردد و این خلاف کار می شود بلای جان امنیت همین مردم . آن گاه هرمز گان با کمال افتخار!؟ می شود رتبه اول قتل و خشونت .

  شاید شما به دلیل مشغله کاری در روزنامه ها نخوانده اید که استان ما در در قتل و خشونت و جنایت به نسبت جمعیت اولین رتبه را در کشور دارد ( از این بابت شاید بر شما حرجی نباشد )اما  این شوربختی  افتخاری نیست که ما مستحق اش باشیم.

  با این حال جناب رییس جمهور! شما و دولت تان و دولت های قبلی سبب ساز این وضعیت هستید پس افتخار به گردن انداختن مدال آن را هم (به نیابت از دولت های 27 ساله قبلی) بپذیرید.

  آقای احمدی نژاد ! البته که شما مسوول اید.چرا که دولت چند ماهه شما در هرمزگان نیز عینا همان سیاست دولت های قبلی را از باب " قحط الرجالی" ادامه می دهد و این سیاست قحط الرجالی و تداوم حضور مدیران غیر بومی و جواب پس داده قبلی و ورود مدیران وارداتی  و غیر بومی بی اعتنایی  به نیرو های توانمند محلی و توهین به سرمایه های انسانی منطقه است. روند تلخی که به واسطه حضور شما تشدید هم شده است وعملکرد استاندارتان در عزل و نصب های اخیر بهترین گواه .

  پس جناب رییس جمهور! لطفا به استان ما نیایید. آمدن شما دراین زمستان فقط قیمت کاپشن مشهور شما را در بازار گران تر می کند.

 

نظرات 41 + ارسال نظر
کامیرا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.bandarabbascity.com

هر چند از لحن نامه پیدا بود که این دوست عزیز (‌نویسنده نامه ) دل پری داشته و کمی هم یک طرفه قضاوت کرده اند، اما با نفس این عمل یعنی نامه به رئیس جمهور موافقم و خودم هم به زودی نامه ای خواهم نوشت. کاش بقیه دوستان هم به فکر باشند ... یاد قضیه تخریب فرهنگسرا افتادم...

زهرا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ق.ظ http://zahra999.persianblog.com

نامه ی صادقانه ای بود...البته یه کم تند روی داشت اما همین که هر چی خواسته بگه رو خیلی محترمانه گفته نظرمو جلب کرد!

سیاورشن پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ

می توانم نقل کنم ؟

سینگو پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ق.ظ http://singo.persianblog.com

سلام ....نامه خوبی بود . اما ما هم در این روند سپردن هرمزگان به غیر بومی ها بی تقصیر نبوده و نیستیم

فرزاد جاسکی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ب.ظ http://jasknews.weblog.sh

هرا جان سلام . نامه درج شده حاکی از آن است که دوست محترمتان مانند دیگر هرمزگامی ها دل پری داارد. نیروزهای جدید که آمده اند بر این اعتقادند که سیستم اداری و سیاسی و آموزشی کشور تغیر کند. ماهم موافق تغیرات هستیم ولی نه اینکه فرد محترم و زحمت کشی مانند آقای علوی نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار را عوض کنند و نه مدیران زحمتکشی همانند آقای سیاری مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان را تغییر دهند . این مسائل ضعف های دولت جدید و اللخصوص کادر حکومتی هرمزگان را نشان می دهد. چه بسا که در منطقه خودمان نیروهای جوان و تحصیلکرده وجود دارند که از آنها حمایت نمیشود.

من پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ

لینکیدمش!

بلاگ نیوز پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.blognews.ir/

در بلاگ نیوز لینک داده شد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

حرف حساب که جواب نداره حتی اگر رییس جمهور باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ

بعضی از اظهار نظرهای دوستان جالبه مثلا آن دوست جاسکی حقیقتا که هرمز گان با داشتن چنین دوستانی نیاز به دشمن نداره کمی هم به جای فلان و بهمان مدیر کل به فکر خودمان باشیم غریب نوازی هم حدی داره

MED پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.parseh-mp.blogsky.com

همه جا همین وضعه . اصلآ شیوه اداره کشور بر همین منواله .

vahidoo پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.vahidoo.com

سکوت

من پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ

آقای رئیس جمهور لطفا به استان ما بیایید!
بگذارید دستفروشان هم استفاده ای ببرند از حضور گرمتان!

یک دوست جدید پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

خوب بید!جیگر خیلی حال وکردیم.
تابعد....

فکر نکنم اسمم خیلی مهم باشه پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

دوست عزیز جاسکی
مثل اینکه شما در این دنیا زندگی نمی کنین یا سر و کارتان به حضرات مدیر نیفتاده که اینگونه در موردشان میگید. شما در مورد وضعیت آموزش و پرورش میتونید برین و از منابع مختلف تحقیق کنین تا بفهمین که سیاری به جای خدمت چه ها کردند و الخ. نمی دانم چقدر از نزدیک این افراد را می شناسید اما کمی منصفانه تر قضاوت کنید. حجت الاسلام زم (رییس سابق حوزه هنری) جمله معروفی دارند که : وای به آن روزی که مردم ما بدانند چه کسانی بر آنان حکومت می کنند زیرا ...

هــــــــــــیچ پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://no-one.blogsky.com

والا چی بگم!

فرزادجاسکی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://jasknews.myblog.ir

دوستان من سلام . پس از خواندن نظر خودم عرق سردی از پیشانی ام (( از ؟؟ )) چکید و بابت نظر تقریبا نسنجیده خود و با جرات تمام از همه دوستان اللخصوص سرور عزیزم هرا جان معذرت خواهی می کنم. ولی به دوستان توصیه ای دارم و آن این است که بیائیم و بکوشیم تا هرمزگان خود را به أبادانی و پویائی برسانیم تا ...

آزاد پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ http://khabartasviri.mihanblog.com

درود بر این ذهن خلاق وآزاداندیش
درود براین تفکر روشن

م.خندان جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ق.ظ http://mkhandan.blogfa.com

چرا همین قحطالرجالی را در مورد ریاست جمهوری عنوان نمی کنی. . . آیا نباید یک نفر بومی به مدیریت برسد. احمدی نژاد بومی است !؟

بندر خوبم جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://banderekhoobom.blogfa.com

واقعا ...

تنها جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ http://khod.blogfa.com

سلام......
ممنونم که به من لینک دادید..من هم لینک دادم..موفق باشید و موید..

فرزادجاسکی شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ http://jasknews.myblog.ir

هرا جان سلام. مطلب وب شما در مورده نامه به رئیس جمهور را در وبلاگ خودم لینک دادم تا جاسکی ها آنرا بخوانند لا اقل به زبان بیایند.

همان که سیب کشید شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

دوستی میگفت : درون آدمها را می توان از قیافه شان ( کشید ) ... من با خودم فهمیدم چشمها برای کشیدن درون عالی ترند منفذی اند برای رخنه در آن سوی ما .
هرا : گاه تصویر به تنها سیاهه های هزاران نوشته را می قاپد برایم زیبا تر بود تلخی تصویرتان
چشمهای مردی که به بسته بیشتر می ماند و چشمانی ( کشیده شده و ) باز در پس او
از پس چشمانی ناباز کشیدن درون ....

علی از جاسک شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام. لینک نامه شما را در وبلاگ فرزاد دیدم و فورا پنجره نامه را باز کردم و خدا را شاهده که پس از خواندن نامه گریه کردم گریه از روی خوشحال که یک هرمزگانی بالاخره به زبان آمد و مشکلات بزرگ منطقه خود نظیر استفاده نکردن از نیروزهای بومی است را نوشته است و هر کسی هستی و هر جا هستی خدای یاورت باد.

فرید شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.jasknews.blogfa.com

سلام خدمت همکار محترم وخسته نباشید بخاطر نامه خوب شما. مشکل ما امدن و نیامدن آقای احمدی نژاد حل نمیشود زیرا عدم اتحاد ما در استان ووجود مهمان نوازی ما وبه قول دوستان سرحدی ما خونگرمی ما باعث این همه مشکل شده.
ببینید در زمان انتخابات دوره ششم مجلس دوستان ما در حزب
مشارکت در استان رئوفی را که در تهران توسط همین حزب تائبد کرده ولی بجاش آًا علی ذولقدر را حمایت میکنند و در انتخابات ریاست جمهوری

فرید شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.jasknews.blogfa.com

پس گاه ائی نیست
این مطلب این بوده اصلاح میشود.
خود کرده را تدبیر نیست.
در ضمن از شما بعلت لطفتان که ما را لایق دانستید و در لیست خود قرار دادید ممنونم.

سیاوش تی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.kelke252.com

سلام بر شما
بسیار جالب بود
موفق باشید

احسان-تهران- یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام.احسان ازتهران هستم.از اینکه یه هر مزگانی میبینم بالاخره سینه رنج دیده خودش رو بعد ازمدتی تحمل البته باشهامت باز میکنه خوشحالم.من مدت طولانی بندرعباس بودم مردمانی واقعا صبور هستند و مهمان نواز ولی متاسفانه افراد مهاجر که به بهانه های خدمت به ان استان عزیمت می کنند جز خیانت واستفاده از سهمیه هیچ تلا شی برای بیشرفت ان استان نمی کنند۰(البته به استثنای معدودی افراد)۰ که در این مواردهمه می شوند جز معدود.....من زمان خرم استاندار در هرمزگان بودم تا زمان معین که استاندار انجا بودند.باید بگو یم با توجه به سرمایه ان استان فقط عقب گرد داشته.هیچ کس برای هرمزگان کا ر دکرده .......جالب این که ما افراد مهاجر و مقیم در خیلی از موارد دایه مهر بانتر از مادر هم برایشان مشویم مثلا دخالت در انتخاباتشان و.....البته در مورد هرمزگان وهرمزگانی اصیل ۷۰من کاغذ میشه نوشت....اخرین نکته انکه تاهرمزگان یک نفر بزرگ از میان خودش ظهور نکنه ورهبری نکنه هیچ موقع هرمزگان .هرمزگان نخواهد شد....از تمامی هرمزگانی ها که من خاطرات خوبی از انها در مدت اقامتم در استانشان داشتم متشکرم.از مدیر محترم وبلاگ به خاطر چاب ...اقای رییس جمهور به استان ما نیایید و همچنین از نویسنده ان نیز ممنونم .امیدوارم مانعی در اینده در سر هدفتان بوجود نییاید و توصییه من به همه خوانندگان هرمزگانی اینه که برای هرمزگانی بیشرفته با هم باشید و همدیگر را قبول داشته باشید و سکان هدایت و رهبری را خودتان دست بگیرید در این مسایل فقط خودتان باشید حتی اگر من هم روزی با سابقه ۲۰سال خدمت(ببخشید زندگی نه خدمت) وتجربه .بر گشتم هیچ موقع سکان دستم ندهید .اگر مایل بودم بمانم فقط بایستی زیر مجموعه باشم و بس......

ز یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

ابراهیم یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

راستش ... باید روش بیشتر فکر کرد!

آرش یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
فعلا که به قرار اطلاع تشریف خواهند آورد
امیدواریم که به این مساله مهم جوابی داشته باشند
راستی خوش به حال دستفروش ها

لارک یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ب.ظ

من بر خلاف همگی هم خوشحال ام و هم امید وار

سورو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ

فریادت شنیدیم این صدای رنج دیدگان . غارت شدگان .تحقیرشدگان حرمزگانی است . که بیش از ۲۷ تحقیر
شده.غارت شده. دیگر بس است . باید یکی شویم . بندری.
مینابی.جاسکی.قشمی.لنگه ای .رودانی..
همه هرمزگان .برای رهای از این شرایت.متحد شویم

دگر بس است دیگر بس است

تا کی سکوت

لارکی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

نیمی از مردم جزیره لارک .طی ۲۷ حکومت اسلام از این جزیره
فرار کرده اند . حالا شما .سنگ احمدی نجات و حکومتش به دل میزنی.از لارک .مثلما لارکی نیستی.یکی از مفتخوران
عزامی از .تهران.اصفهان.قم و.... هستی

دوخت بندر یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

دستت درد نکند . بلاخره یکی پیدا بود که گپ دل ما بندرون .بزنت .گاز بندر وقشم . لولهکشی بودن .به رفسنجان وکرمان.وما در گرما ۴۵ با کپسول خالی دنبال گاز بدویم .
درامد گمرکی .بندر .نفت جزیره لاوان .سری.درامد کیش.قشم. به جای .ابادانی استان هرمزگان . بجیب اربابان .
قدرت در قم کا شان.تهران.اصفهان .سرازیر میشود.
استاندار.تحمیلی.ماموران تحمیلی.سیاستهای تحمیلی.
دیگر جای نفس کشیدن برای ما هرمزگانها باقی نگذاشته اند.

م دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ


سلام بر شما
بسیار جالب بود
موفق باشید

دوبرره دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

منتظر مقالات بعدی هستیم جان مادرت ادامه بده

طنز گو دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام فعلا خیر سر همه مسئولین محترم آقا داره میاد. حالا هم بیاد این دور و برا هوا سرده از مدل کاپشنش استفاده می کنیم.
از طرف اتحادیه خیاطان لباسهای زمستانی

سید سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

خسته نباشی استاد بلازم میگم خسته نباشی استاد

یکتامرام چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام.تبریک میگم سعی کنید در روزنامه البته اگر شهامت چاب را داشته باشند چاپ کنید .بازتاب مردمی بیشتری خواهد داشت.مودبانه و معنی دار بود ولی متاسفانه سواد ودرک درستیاز نقد در مملکت یافت نمی شود وبه حساب دشمنی میاورند و این یعنی فاجعه..........در اینده بیشتر با هم خواهیم بود البته اگر بندگان خدا بگذارند.......

www.buggy.blogsky.com پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.buggy.blogsky.com

salam man ehsan hastam man addrese webloge shoma ro toie linkam gozashtam mamnon misham shoma ham in karo bokonid shayad injori bazdid konandeha bishtar beshan be omid didar bye bye www.buggy.blogsky.com

امیر شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ق.ظ

بسمه تعالی
با عرض سلام به خدمت تمامی همشهریان عزیز و گرامیم
من هم با شما هم عقیده بودم!!!! البته تا قبل از اینکه دستی بر اوضاع داشته باشیم. اما ازآنجایی که هم اکنون در جریان ریز قضایای سیاسی و تغییر و تحولات استان هستم به هیچ وجه به شما حق نمی دهم!!! من هم مثل شما فکر می کردم که در حق نیروهای بومی این استان اجحاف می شود اما الان که از نزدیک در جریان تمامی مسائل قرار گرفته ام می دانم که هر بلایی که بر سر این استان بیاید حقش است- البته منظورم بر سر مسئولین بومی است و نه مردم خون گرم استان- به این دلیل که بی لیاقت ترین، احمق ترین، نفهم ترین، و کدن ترین جناح های و تشکلات سیاسی نیز اصوب ابتدایی کار سیاسی را می دانند اما این سیاستمداران احمق هرمزگانی از انتهای جناح چپ یعنی آقای .... گرفته تا انتهای جناح راست که حاج آفا ... قرار دارند همگی در نفهمی و حماقت با هم برابرند. من اصلا چنین فکری نمی کردم اما از وقتیکه کاملا، تاکیید می کنم کاکملا در جریان تمامی قضا و مسائل قرار گرفتم، با خودم می گویم به درک که این سیاستمداران چنین بلاهایی بر سرشان می آید و مسئولانشان غیر بومی هستند. شما استان اصفهان را نگاه کنید وقتی پای منافع کلان استانی در میان است تمامی گروه ها با هم متحد می شوند اما اینجا چطور؟ آقای ... زیر آب آقای ... را می زند که هر دو بومیند!!! حاج آقا ... زیر آب حاج آقا ... را می زند که هر دو بومیند!!! و خلاصه همه در حال زیر آب زدن یکدیگر هستند!!!و تا وقتیکه اینقدر احمق هستند بزار هر بلایی که می خواهد بر سرشان بیاید!!! اما آقای احمدی نراد بنده خدا تمامی تمامی تلاشهایش رو کرد و داره تا جایی که می تونه تلاش می کنه اما این مسئولین احمق استان تمامی زحمات اون رو به باد می دن. امیدوارم که یه روز این آقایان احمق س عقل بیایند و بدانند که برای تامین منافع استانی باید با وجود تمامی اختلافات پشت یکدیگر باشند و نه در برابر هم!!!!!
امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد