به یهوه قسم بچه های ما نمی دانند

  

  فکر می کنم که جامعه جهانی یهود از یاد برده باشد  ۸۰۰سال قبل را آن گاه که جنگاوران مسیحی فاتحانه وارد آندولس(اسپانیای امروز) شده و آن جا را از وجودمسلمانان باک کردند آنان اگرچه  مدتی  از فتح برادران مسیحی شان خوشحال بودند اما در دل وحشت زده شدند وقتی فهمیدند که  فرمان پاپ اعظم  را بپذیرند که امر کرده بود ییودیان باید میان  مسیحی شدن و یا مهاجرت به شرق یکی را انتخاب کنند وآن ها نیزبی تامل مهاجرت به شرق را انتخاب کردند تا هم جان شان را حفظ کنند و هم ایمان شان را .

و آمدندبه شرق به مصر به سوریه به فلسطین و به همین لبنان همین لبنانی که امروز این گونه بی رحمانه ذبح اش می کنند.و  تاریخ مهاجرت خود یهود بازگو می کند که آنان به شام آمدند تا در سایه احترام وامنیت زیتون بکارند و صاحب خانه شوند.

کشتار زنان و کودکان به کنار من نمی دانم چرا خانه های لبنان را اینگونه ویران می کنند از بیخ و بن؟.من میدانم که یقینا دیگر خاطره شکوهمندحکومت آندولس برای مسلمانان تکرار نخواهد شد اما سوال این است که افسانه هلو کاست هم برای یهودیان تکرار ناپذیر است؟آیا آن ها دوباره میان ماندن و مردن مخیر نخواهند شد؟ 

 خانه لبنانی ها را خراب نکنید نه برای کودکانش نه برای فرزندانش حداقل برای خودتان .مگر تاریخ را فراموش کرده اید؟ درست است که ۵۰سالی می شود خانه ای را غصب کرده اید اما تاریخ را نمی شود غصب کرد مگر تاریخ فلسطین است؟

این جا جنوب لبنان است  و آن کلاه آبی ها هم نیروهای سازمان ملل و این هم زنان و کودکان خوش خیال و ساده دلی که که از وحشت بمب های بی امان به قرار گاه نیروهای سازمان ملل پناه آوردند تا در امان باشند ولی این گونه زنده زنده با بمب های خوشه ای سوختند.راستی چه کسی بود گفته بود کوره های آدم سوزی هلوکاست افسانه است؟ بیچاره بچه ها که زود حرف بزرگ ترها را قبول می کنند و باور کرده بودند کوره های آدم سوزی مال داخل فیلم هاست و زنانی که فکر می کردند سازمان ملل هم دهی است وکوفی عنان هم کسی. بیچاره بچه ها که فکر می کردند فقط با کبریت امکان دارد بسوزند بیچاره بچه ها که بچه اند و نمی دانند نیل تا فرات کجاست به خدای یَهُوَه تان قسم بچه های ما نمی دانند به خدای یَهُوَه تان قسم.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://jaski.mihanblog.com

سلام دوست عزیز. چه غمناک است کشتارهای وحشیانه اسرائیلی ها که در جنوب لبنان به جان مردم بی گناه و غیر نظامی افتاده اند...

شیر و خط جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ http://4130.blogfa.com

الله اعلم الحیث و یجعل الرساله.

محمد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ http://ship.blogfa.com

واقعا درد اور است

زهرا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://zahra999.blogfa.com

تمام شب خواب دیده ام زیتونی سرخ سر از خاک در آورده است...

زهرا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ب.ظ http://zahra999.blogfa.com

تمام شب خواب دیده ام زیتونی سرخ سر از خاک در آورده است...

موسا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
ندیدم !!!
به روزم.

راگا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ق.ظ

اولین قبله گاه مسلمین ،‌ معراج گاه نبی اکرم و سرزمین سلیمان ،‌مسیح و محمد این روزها خونین ترین لحظات تاریخ خویش را طی می کند و بشریت قتل عام مظلومترین ملت منطقه را به تماشا نشسته است آنچه امروز در سرزمین های اشغالی می گذرد حماسه مبارزه دست های خالی در مقابل تانک ،‌ و تکه های سنگ در برابر بمب و شاخه های زیتون در برابرآتش است . مقاومت پر شکوه ملتی که به اذن خود قیام کرده است تا دوباره بانگ تکبیر را در شهر قدس سر دهد و پرچم توحید را برگنبد مسجدالاقصی این میراث دار جاودانه پیامبران به اهتزاز در‌‌ آورد . درود بر فلسطین ،‌ سرزمین گل سنگ های مقاومت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد